Super Oyo 93064 Alhesa Residence

**

20000 Medan (Sumatra), 2-3, Jl.sei Deli No.2e-f ,silalas Medan Barat, Kota Medan, Sumatera Utara, Sumatera, 20111, Indonesia, Medan

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt SUPER OYO 93064 Alhesa Residence, usytuowany w miejscowości Medan, oferuje wspólny salon oraz pokoje z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w mieście Medan – 1,6 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Pałac –muzeum Maimum ( 3,6 km), Wielki Meczet w Medan ( 3,8 km), Pajak Ikan Medan ( 1,8 km). Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi. W wybranych pokojach zapewniono również w balkon. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Medan Kuala Namu, znajduje się 24 km od obiektu SUPER OYO 93064 Alhesa Residence.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt