Swiss-belinn Medan

***

20212 Medan (Sumatra), Jalan Surabaya No. 88

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.6

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Swiss-Belinn Medan jest usytuowany w centralnej dzielnicy biznesowej miasta Medan, kilka kroków od słynnych stoisk z jedzeniem przy ulicy Selat Panjang. Goście mają tu do dyspozycji restaurację, spa z gabinetem masażu oraz bezpłatne WiFi w pomieszczeniach ogólnodostępnych. W pokojach zapewniono telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych, sejf oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. W każdym pokoju znajduje się łazienka wyposażona w prysznic z ciepłą wodą i zestaw kosmetyków. Goście mogą zamówić relaksujący masaż w pokoju lub poćwiczyć w centrum fitness. Obiekt oferuje ponadto doskonale wyposażone centrum biznesowe i punkt informacji turystycznej. Na miejscu dostępna jest również pralnia, pralnia chemiczna i bezpłatny parking. Dania kuchni międzynarodowej i lokalnej serwowane są w restauracji Barelo, która dysponuje też barem oraz częścią wypoczynkową, gdzie podawane są przekąski, koktajle i koktajle bezalkoholowe. Jedynie krótki spacer dzieli obiekt od rozmaitych sklepów. Dojazd na lotnisko Kualanamu International Airport zajmuje 45 minut. Obiekt organizuje transfer lotniskowy.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Swiss-Belinn Medan o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Goście muszą okazać min. 1 dokument z wymienionych, aby móc zatrzymać się w tym obiekcie: dokument potwierdzający pełne szczepienie na koronawirusa (Covid-19), ważny negatywny test PCR na koronawirusa lub aktualny dokument potwierdzający przechorowanie koronawirusa. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości IDR 200000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Our lobby will be under renovation, and it will take place from 8:00 a.m. to 5:00 p.m. every day, starting on January 24, 2024, and is estimated to be completed by April 30, 2024. For check-in and check-out process temporary move to 2nd Floor, and sorry for inconvenience.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 1 roku. Dzieci od 1 roku do lat 12 płacą Rp 250 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby 1 rok lub więcej płacą Rp 250 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 1 rok.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, pralnia, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, masaż, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, usługi konsjerża, tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu