Sierra Homestay Malang

65138 Ngadipuro, Jalan Danau Paniai Viii

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Sierra Homestay Malang usytuowany jest w miejscowości Ngadipuro i oferuje ogród, wspólny salon oraz widok na góry. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Velodrome Malang – 3,3 km. W pensjonacie zapewniono bezpłatne WiFi. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Alun-alun Tugu ( 5,2 km), Taman Rekreasi Kota ( 5,5 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak wspólna kuchnia i obsługa pokoju. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację, biurko i telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości jest też prywatna łazienka oraz taras z widokiem na miasto. Pościel i ręczniki są zapewnione. Wszystkie pokoje wyposażone są w lodówkę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Taman Rekreasi Senaputra – 5,5 km, Park Alun-Alun Kota Malang – 5,9 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Abdul Rachman Saleh, znajduje się 9 km od obiektu Sierra Homestay Malang. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na piknik, transfer, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości