The Cakala Residence

***

55581 Ngaglik, No. 8 Jalan Plumbon Raya

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

3-gwiazdkowy obiekt The Cakala Residence usytuowany jest w miejscowości Ngaglik i oferuje odkryty basen, taras oraz zaplecze do uprawiania sportów wodnych. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Pomnik Tugu Negara – 11 km. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju, restaurację oraz sprzęt do grillowania. Oferta hotelu obejmuje pokoje rodzinne. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono balkon. We wszystkich opcjach zakwaterowania w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z niektórych pokoi roztacza się również widok na ogród. Wszystkie pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i biurko. Codziennie rano na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu, à la carte lub kontynentalne. Personel recepcji zawsze chętnie służy pomocą. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Malioboro Mall – 11 km, Dworzec kolejowy Yogyakarta – 12 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Yogyakarta-Adisucipto, znajduje się 17 km od obiektu The Cakala Residence.

Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, taras, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, sprzęt do grillowania, odkryty basen, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, parking na miejscu, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, basen z podgrzewaną wodą, mały basen, owoce, kawiarnia na miejscu, parasole przeciwsłoneczne, basen, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt