Amaris Hotel Pratama Nusa Dua

**

80361 Nusa Dua (Bali), Jl. Pratama Link. Celuk, Kel. Benoa,

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Amaris Hotel Pratama Nusa Dua jest dogodnie usytuowany w odległości 5 minut jazdy od plaży Nusa Dua. Dostępne udogodnienia obejmują odkryty basen i taras słoneczny. W cenę zakwaterowania wliczono WiFi. Pokoje są klimatyzowane i elegancko urządzone. We wszystkich znajduje się sejf, telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych oraz łazienka wyposażona w prysznic. Przejazd z obiektu Amaris Hotel Pratama Nusa Dua do centrum handlowego Bali Collection trwa 5 minut, a na międzynarodowe lotnisko w Denpasarze – 30 minut. Do dyspozycji Gości jest całodobowa recepcja oraz przechowalnia bagażu. Na życzenie personel służy pomocą w wypożyczeniu samochodu. Restauracja @xpress zaprasza na potrawy kuchni indonezyjskiej.

Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 12 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, basen dla dzieci, basen, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu