Artoria Dream Villas Bali
80361 Nusa Dua (Bali), Jalan Tegeh Bambang I No 8 Bukit Nusa Dua
80361 Nusa Dua (Bali), Jalan Tegeh Bambang I No 8 Bukit Nusa Dua
Obiekt Artoria Dream Villas Bali oferuje odkryty basen, ogród oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację, balkon i bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Gunung Payung Beach – 2,9 km. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. W obiekcie zapewniono część wypoczynkową z telewizorem z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i zmywarką, a także prywatną łazienkę z prysznicem oraz bezpłatnym zestawem kosmetyków. Do dyspozycji Gości jest też taras, a z okien roztacza się widok na basen. Wyposażenie obejmuje również piekarnik, mikrofalówkę, minibar i ekspres do kawy. Na miejscu serwowane jest śniadanie à la carte, kontynentalne lub pełne angielskie/irlandzkie. Na miejscu dostępny jest plac zabaw i sprzęt do grillowania, a w okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu oraz jazdy na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park kulturowy Garuda Wisnu Kencana – 6,3 km, Bali Nusa Dua Convention Center – 7,6 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Denpasar Ngurah Rai, znajduje się 13 km od obiektu Artoria Dream Villas Bali. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Artoria Dream Villas Bali o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 7 do lat 12 płacą Rp 100 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, kort tenisowy, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, solarium, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, windsurfing, wanna z hydromasażem / jacuzzi, kajakarstwo, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, minigolf, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, klub nocny / DJ, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wieczorne rozrywki, park wodny, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, zabawki do wody, plac zabaw, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, basen ze słoną wodą, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wózki dziecięce, sprzęt do tenisa, sprzęt do badmintona, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, zabiegi upiększające, manicure, pedicure, peeling ciała, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, zajęcia jogi, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości