Courtyard By Marriott Bali Nusa Dua Resort
80363 Nusa Dua (Bali), Kawasan Pariwisata Lot Sw1
80363 Nusa Dua (Bali), Kawasan Pariwisata Lot Sw1
Pięciogwiazdkowy hotel Courtyard by Mariott Bali Nusa Dua Resort oferuje duży basen krajobrazowy w kształcie laguny, wokół którego znajdują się leżaki. Na miejscu Goście mają też do dyspozycji całodobowe zaplecze fitness, klub plażowy oraz 5 lokali gastronomicznych. We wszystkich pomieszczeniach można korzystać z bezpłatnego WiFi. Do białej piaszczystej plaży Nusa Dua można z obiektu dojść w 15 minut lub dojechać bezpłatnym autobusem w 3 minuty. Pokoje są klimatyzowane i wyposażone w zestaw do parzenia kawy i herbaty oraz telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych. Dysponują one również wyłożoną marmurem łazienką z wanną lub prysznicem ze strumieniem deszczowym. Dojazd z hotelu do kompleksu handlowego Bali Collection zajmuje 3 minuty, a na międzynarodowe lotnisko Denpasar – 20 minut. Obiekt położony jest zaledwie 500 metrów od pola golfowego i oferuje usługi konsjerża, spa oraz centrum biznesowe. Pozostałe udogodnienia obejmują pawilon do jogi, wannę z hydromasażem na świeżym powietrzu, a także basen dla dzieci i klub dla dzieci. Stylowo urządzona kawiarnia Momo jest czynna przez cały dzień i serwuje dania kuchni międzynarodowej. Salon w holu i bar przy basenie oferują napoje oraz lekkie przekąski. Na terenie obiektu znajduje się również hotelowy klub plażowy z barem, salonem i leżakami.
Podczas zameldowania należy okazać kartę kredytową, której użyto do dokonania rezerwacji, oraz ważny dokument tożsamości ze zdjęciem. Imię i nazwisko właściciela karty kredytowej muszą być zgodne z danymi widniejącymi na dokumencie tożsamości. W przeciwnym razie personel obiektu może anulować rezerwację lub zażądać natychmiastowego uiszczenia pełnej opłaty za pobyt w innej formie. Pobrany wcześniej depozyt zostanie zwrócony na rachunek karty, której użyto do dokonania rezerwacji. Każdy pokój i apartament typu suite przeznaczony jest dla maksymalnie 2 osób dorosłych i 2 dzieci poniżej 12. roku życia lub 3 osób dorosłych. Podane ceny dotyczą zakwaterowania 2 osób. Trzecią osobę dorosłą i dzieci obowiązują stosowne opłaty za śniadanie.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 6 do lat 11 płacą Rp 550 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, rzutki, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, minigolf, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, prywatna plaża, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (bezpłatny), transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), klub dla dzieci, wieczorne rozrywki, park wodny, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia publiczna, zabawki do wody, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, wysoka toaleta, niska umywalka, basen z widokiem, bar przy basenie, brodzik, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, fotel do masażu, fitness, zajęcia jogi, zajęcia fitness, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, muzyka na żywo, aerobik, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt