Hotel Santika Siligita Nusa Dua
80361 Nusa Dua (Bali), Jalan Pintas Siligita 3a Banjar Peminge ,
80361 Nusa Dua (Bali), Jalan Pintas Siligita 3a Banjar Peminge ,
Hotel Santika Siligita Nusa Dua oferuje nowoczesne pokoje z bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu, do których wpada mnóstwo światła dziennego. Obiekt ten dysponuje odkrytym basenem i położony jest 10 minut jazdy od plaży w kurorcie Nusa Dua. Wszystkie przestronne, klimatyzowane pokoje oferują okna sięgające od podłogi do sufitu oraz widoki na basen. W każdym pokoju do dyspozycji Gości jest telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów telewizji satelitarnej, minibar oraz szafa. W łazience znajduje się prysznic i toaleta. Obiekt zapewnia bezpłatny transfer do oddalonego o 10 minut jazdy centrum handlowego Bali Collection Nusa Dua, w którym mieści się wiele sklepów, restauracji oraz lokali rozrywkowych. Dojazd samochodem na międzynarodowe lotnisko Denpasar zajmuje około 30 minut. Goście mogą się zrelaksować w hotelowym spa lub poćwiczyć w centrum fitness. Za dodatkową opłatą obiekt zapewnia transfer lotniskowy w obie strony oraz usługi pralni. Na miejscu dostępny jest ponadto bezpłatny parking. W mieszczącej się na terenie hotelu Santika Siligita Nusa Dua restauracji Mengiat można skosztować dań kuchni indonezyjskiej. Obiekt zapewnia także obsługę pokoju.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Santika Siligita Nusa Dua o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 6 do lat 13 płacą Rp 365 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dorośli płacą Rp 365 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, płotek wokół basenu, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, basen dla dzieci, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte