Adiwana Warnakali Resort
80771 Nusa Penida, Sakti - Nusa Penida
80771 Nusa Penida, Sakti - Nusa Penida
4-gwiazdkowy obiekt Adiwana Warnakali Resort usytuowany jest w miejscowości Nusa Penida i oferuje odkryty basen, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Seganing Waterfall – 15 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi. Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Giri Putri Cave – 15 km. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono biurko, pościel oraz balkon z widokiem na góry. We wszystkich pokojach w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z okien roztacza się również widok na morze. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w klimatyzację i sejf. Na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne, pełne angielskie/irlandzkie lub włoskie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Angel's Billabong – 17 km, Teletubisiowe Wzgórza – 22 km.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Adiwana Warnakali Resort o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. W dniu 2 października 2020 r. od godz. 06:00 przez 24 godziny obchodzony jest Dzień Ciszy na Oceanie (Nyepi Laut). W tym czasie na wyspach zabronione są wszelkie aktywności morskie.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 6 lat.
Osoby 6 lub więcej lat płacą Rp 550 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 6 lat.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, basen na dachu, basen z widokiem, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, płotek wokół basenu, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż głowy, masaż całego ciała, basen, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte