Bloo Lagoon Village

80872 Padangbai, Jl. Silayukti

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Located in East Bali, Bloo Lagoon Village provides a tranquil eco-friendly destination with sweeping sea, coastline and volcano views. Bloo Lagoon offers elegant eco-friendly villas that are well suited to the tropical climate, with outdoor showers and a natural setting. Each of the twenty five villas is unique and different as is their panoramic view of sea, islands and mountains. The photos depicted are a reference to one, two and three bedroom villas only. In line with our eco and sustainability concept our villas have open living areas and limited air conditioning. All our villas have kitchens. Wi-Fi is accessible throughout the resort. A swimming pool for all ages features a shallow area for relaxing, a slide for fun, a lap pool and a cave. Our restaurant offers a variety of international and local dishes with an emphasis on healthy and freshly cooked meals. Many of our herbs and vegetables come from our organic on-site farm. You may request meals to be delivered to your villa at no extra cost. Our spa, skillfully run by our therapists, is the ideal place to unwind and relax while enjoying the panoramic ocean view. Other amenities include a daily morning yoga class for all levels and a 24 hour shuttle to and from Padangbai, Blue Lagoon beach (for snorkeling) and Biastugal beach (for swimming).

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Bloo Lagoon Village o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 4 do lat 17 płacą Rp 240 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby 4 lub więcej lat płacą Rp 240 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, usługa parkingowego, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zjeżdżalnia wodna, basen z widokiem, bar przy basenie, brodzik, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, udogodnienia spa, pakiet spa / wellness, fotel do masażu, zajęcia jogi, basen, transfer, galerie sztuki, piesze wycieczki, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości