Reddoorz Plus At Lovina Inn Tonrangeng River Side

**

91125 Parepare, Parepare, Sulawesi Selatan, 91122, Indonesia, Makassar

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

2-gwiazdkowy obiekt RedDoorz Plus At Lovina Inn Tonrangeng River Side położony jest w miejscowości Parepare. We wszystkich pokojach znajduje się telewizor z dostępem do kanałów kablowych oraz prywatna łazienka. W hotelu zapewniono bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Makasar-Sultan Hasanuddin, znajduje się 130 km od obiektu RedDoorz Plus At Lovina Inn Tonrangeng River Side.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking dla osób niepełnosprawnych, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt