Bobocabin Kaldera, Toba

22385 Parmonangan, Pardamean Sibisa, Ajibata, Kabupaten Toba Samosir, Sumatera Utara, Indonesia

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Bobocabin Kaldera, Toba oferuje zakwaterowanie w miejscowości Parmonangan. Oferta ośrodka wypoczynkowego obejmuje taras, całodobową recepcję oraz bezpłatne WiFi. Goście mogą podziwiać widok na jezioro. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się prywatna łazienka z bidetem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Wszystkie pokoje wyposażone są w biurko. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Sisingamangaraja XII, znajduje się 43 km od obiektu Bobocabin Kaldera, Toba.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Bobocabin Kaldera, Toba o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.

Udogodnienia

parking, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, dostęp do Internetu, sprzęt do grillowania, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, parking na miejscu, prywatny parking, parking dla osób niepełnosprawnych, miejsce na ognisko, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt