Reddoorz At Agave Hotel Pematangsiantar

**

21161 Pematangsiantar, 88, Jalan Saribu Dolok No. 88 Simalungun, Sumatera Utara, 21139, Indonesia, Pematang Siantar

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

2-gwiazdkowy obiekt RedDoorz at Agave Hotel Pematangsiantar położony jest w miejscowości Pematangsiantar i oferuje różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono prywatny balkon. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak wspólny salon i całodobowa recepcja. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono klimatyzację i prywatną łazienkę. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Medan Kuala Namu, znajduje się 112 km od obiektu RedDoorz at Agave Hotel Pematangsiantar.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.

Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, przechowalnia bagażu, odkryty basen, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, basen z widokiem, meble ogrodowe, basen, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt