Golden Tulip Pontianak

****

78117 Pontianak (Borneo), Jalan Teuku Umar No. 39

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Offering an outdoor pool and free WiFi access throughout, Golden Tulip Pontianak is located in Pontianak. Taman Alun Kapuas is just a 5-minute drive away. Each air-conditioned room here will provide you with a flat-screen cable TV, a personal safe and a seating area. There is also a refrigerator and minibar. Featuring a shower, private bathroom also comes with bathrobes and free toiletries. You can enjoy city view from the room. At Golden Tulip Pontianak you will find a 24-hour front desk that can help with laundry, dry cleaning and ironing services. The concierge service can help with luggage storage, while guests can use the business centre to fit their needs. Other facilities offered at the property include meeting/banqueting facilities, fitness centre and Dedari Spa and Wellness Centre. The property offers free parking. The Branche Restaurant, Bar & Lounge open for all day dining and serves a fine selection of Indonesian and western dishes, while light snacks and refreshing beverages can be enjoyed at Copacabana Pool Lounge. The hotel is a 10-minute drive from Ayani Mega Mall and a 20-minute drive from Supadio Airport.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Golden Tulip Pontianak o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 6 do lat 12 płacą Rp 64 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, usługa parkingowego, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, prasa do spodni, wieczorne rozrywki, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, udogodnienia spa, pakiet spa / wellness, fitness, basen, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości