Oyo 92078 Tarlo Guest House 4
60000 Pradahkalikendal, 36, Jalan Raya Jelidro, Rw 01, Sambikerep, Surabaya, Jawa Timur, 60185, Indonesia, Surabaya
60000 Pradahkalikendal, 36, Jalan Raya Jelidro, Rw 01, Sambikerep, Surabaya, Jawa Timur, 60185, Indonesia, Surabaya
2-gwiazdkowy obiekt OYO 92078 Tarlo Guest House 4 położony jest w dzielnicy Sambikerep w miejscowości Pradahkalikendal i oferuje pokoje z bezpłatne WiFi. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Dworzec kolejowy Surabaya Pasar Turi ( 10 km), Bambusowy pomnik Sharp Bamboo Monument ( 12 km), Pomnik łodzi podwodnej ( 13 km). Odległość ważnych miejsc od hotelu: Stacja kolejowa Surabaja-Gubeng – 13 km, Czerwony Most w Surabaya – 14 km. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku angielskim i indonezyjskim, chętnie udzielą praktycznych porad na temat okolicy obiektu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Meczet Ampel – 14 km, Pomnik Jalesveva Jayamahe – Monjaya – 18 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Juanda, znajduje się 24 km od obiektu OYO 92078 Tarlo Guest House 4.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt