Oyo 92503 Penginapan & Villa Sirait

**

22386 Prapat, Ajibata, Pardamean Ajibata, Toba Samosir, Sumatera Utara, Indonesia, Toba Samosir

Udogodnienia

Ważne

on-line

1.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

2-gwiazdkowy obiekt OYO 92503 Penginapan & Villa Sirait położony jest w miejscowości Parapat. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono biurko, telewizor z płaskim ekranem i prywatną łazienkę. Personel recepcji posługuje się językiem angielskim i indonezyjskim. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Sisingamangaraja XII, znajduje się 86 km od obiektu OYO 92503 Penginapan & Villa Sirait.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, część przeznaczona dla palących, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt