Penginapan Pendopo Kasih
55854 Pugeran, Jln. Karangsari - Manyaran
55854 Pugeran, Jln. Karangsari - Manyaran
Obiekt Penginapan Pendopo Kasih znajduje się w miejscowości Pugeran. Odległość ważnych miejsc od obiektu: The Park Solo – 37 km, Muzeum Radya Pustaka – 41 km. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak wspólna kuchnia i obsługa pokoju. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w biurko i telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości jest również prywatna łazienka. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Prambanan – 41 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Yogyakarta-Adisucipto, znajduje się 49 km od obiektu Penginapan Pendopo Kasih.
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 1 roku.
Dzieci od 1 roku do lat 5 płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Łóżeczka dziecięce nie są dostępne.
Dodatkowe łóżka nie są dostępne.
parking, obsługa pokoju, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, automat z napojami, wspólna kuchnia, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości