Diyar Villas Puncak F4/8

43285 Puncak, Villa Kota Bunga Blok F4 No 8

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Diyar Villas Puncak F4/8 położony jest w miejscowości Puncak i oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację, wspólny salon oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jungleland Adventure Theme Park – 38 km, Ogród botaniczny Cibodas – 8,8 km. Oferta willi obejmuje bezpłatny prywatny parking oraz wspólną kuchnię. W willi z 3 sypialniami zapewniono salon z telewizorem z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i piekarnikiem, a także 3 łazienki z bidetem. W willi zapewniono ręczniki i pościel. Obsługa recepcji, która mówi w języku arabskim, angielskim i indonezyjskim, służy pomocą przez całą dobę. Obiekt dysponuje sprzętem do grillowania. Obiekt Diyar Villas Puncak F4/8 oferuje wypożyczalnię rowerów. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania jazdy na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Cibeureum Waterfall – 14 km, Park Narodowy Mount Gede Pangrango – 15 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Dżakarta-Halim Perdanakusuma, znajduje się 78 km od obiektu Diyar Villas Puncak F4/8. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Diyar Villas Puncak F4/8 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości IDR 500000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 17 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby 10 lub więcej lat płacą Rp 100 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, kort tenisowy, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, masaż, karaoke, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, jazda konna, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bramki zabezpieczające dla dzieci, bilety transportu publicznego, dostęp dla wózków inwalidzkich, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wózki dziecięce, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego