Diyar Villas Puncak H1/6
43253 Puncak, Jalan Hanjawar
43253 Puncak, Jalan Hanjawar
Obiekt Diyar Villas Puncak H1/6, położony w miejscowości Puncak, oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację, ogród oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jungleland Adventure Theme Park – 38 km, Ogród botaniczny Cibodas – 8,5 km. Oferta willi obejmuje bezpłatny prywatny parking oraz wspólną kuchnię. W willi zapewniono taras, 4 sypialnie, salon, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, a także 5 łazienki z bidetem i prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na rzekę. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W willi zapewniono ręczniki i pościel. Obsługa recepcji, która mówi w języku arabskim, angielskim i indonezyjskim, zawsze chętnie służy pomocą. 3-gwiazdkowy obiekt Diyar Villas Puncak H1/6 oferuje wannę z hydromasażem i sprzęt do grillowania. Obiekt Diyar Villas Puncak H1/6 oferuje wypożyczalnię rowerów. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania jazdy na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Cibeureum Waterfall – 14 km, Park Narodowy Mount Gede Pangrango – 14 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Dżakarta-Halim Perdanakusuma, znajduje się 78 km od obiektu Diyar Villas Puncak H1/6. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Diyar Villas Puncak H1/6 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości IDR 500000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, kort tenisowy, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, karaoke, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, jazda konna, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, park wodny, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bramki zabezpieczające dla dzieci, parking w garażu, bilety transportu publicznego, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wózki dziecięce, miejsce na piknik, masaż całego ciała, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego