Diyar Villas Puncak Q4/11
43253 Puncak, Jalan Hanjawar
43253 Puncak, Jalan Hanjawar
Obiekt Diyar Villas Puncak Q4/11 położony jest w miejscowości Puncak i oferuje taras oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jungleland Adventure Theme Park – 38 km, Ogród botaniczny Cibodas – 8,8 km. Oferta willi obejmuje bezpłatny prywatny parking, wspólną kuchnię oraz bezpłatne WiFi. W willi do dyspozycji Gości przygotowano 2 sypialnie, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i zmywarka, a także 3 łazienki z bidetem. Wyposażenie obejmuje także pralkę oraz telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W willi zapewniono ręczniki i pościel. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku arabskim, angielskim i indonezyjskim, zawsze chętnie służą pomocą. Obiekt dysponuje sprzętem do grillowania. Okolica jest popularna wśród miłośników trekkingu i jazdy na rowerze. Goście mogą odprężyć się w ogrodzie lub we wspólnym salonie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Cibeureum Waterfall – 13 km, Park Narodowy Mount Gede Pangrango – 13 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Bandung-Husein Sastranegara, znajduje się 77 km od obiektu Diyar Villas Puncak Q4/11. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Diyar Villas Puncak Q4/11 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości IDR 500000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 17 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą Rp 150 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, kort tenisowy, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, bilard, karaoke, rzutki, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, jazda konna, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bramki zabezpieczające dla dzieci, bilety transportu publicznego, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wózki dziecięce, kawiarnia na miejscu, miejsce na piknik, masaż całego ciała, transfer, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, łucznictwo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego