Braling Grand Hotel By Azana Purbalingga
53315 Purbolinggo, 50 Jalan Letjen S Parman
53315 Purbolinggo, 50 Jalan Letjen S Parman
Obiekt Braling Grand Hotel By Azana Purbalingga, położony w miejscowości Purbolinggo, oferuje usługę konsjerża, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, bezpłatne rowery, bezpłatne WiFi oraz odkryty basen. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Owabong – 8,6 km. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz restaurację. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak całodobowa recepcja i bankomat. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje wyposażone w biurko, czajnik, sejf i telewizor z płaskim ekranem. W każdym pokoju zapewniono też prywatną łazienkę z prysznic. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Okolica jest popularna wśród miłośników jazdy na rowerze. W obiekcie działa wypożyczalnia samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Mount Slamet – 30 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Yogyakarta, znajduje się 114 km od obiektu Braling Grand Hotel By Azana Purbalingga.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, faks / ksero, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, basen na dachu, basen bez krawędzi, basen z widokiem, brodzik, owoce, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, płotek wokół basenu, fitness, szatnia / przebieralnia, basen, transfer, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości