Oyo 90766 Gardenia Boarding House
53122 Purwokerto, Jl. Hr. Bunyamin, Phuket, Jalan Hr Bunyamin, Karangkobar, Pabuaran, Banyumas, Jawa Tengah, Indonesia, Purwokerto
53122 Purwokerto, Jl. Hr. Bunyamin, Phuket, Jalan Hr Bunyamin, Karangkobar, Pabuaran, Banyumas, Jawa Tengah, Indonesia, Purwokerto
2-gwiazdkowy obiekt OYO 90766 Gardenia Boarding House położony jest w miejscowości Purwokerto i oferuje różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono prywatny balkon. Odległość ważnych miejsc od hotelu: Owabong – 18 km, Mount Slamet – 34 km. Oferta hotelu obejmuje taras, całodobową recepcję oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację i telewizor. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Yogyakarta, znajduje się 124 km od obiektu OYO 90766 Gardenia Boarding House.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt