Griya Merbabu Asri Homestay (up To 14pax @ Salatiga Central)
50724 Salatiga, No. 22 Jalan Merbabu
50724 Salatiga, No. 22 Jalan Merbabu
Obiekt Griya Merbabu Asri Homestay (up to 14pax @ Salatiga central), położony w miejscowości Salatiga, zapewnia ogród, bezpłatne WiFi, wspólną kuchnię i wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Brown Canyon – 43 km. Na miejscu zapewniono patio oraz bezpłatny prywatny parking. W domu wakacyjnym zapewniono taras, 5 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i mikrofalówka, a także 2 łazienki z bidetem. Goście mogą podziwiać widok na ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Museum Kereta Api – 19 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Surakarta-Adisumarmo, znajduje się 48 km od obiektu Griya Merbabu Asri Homestay (up to 14pax @ Salatiga central).
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Griya Merbabu Asri Homestay (up to 14pax @ Salatiga central) o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu