Ari Putri Hotel

***

80361 Sanur (Bali), Jl. Cemara, Br. Semawang

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Ari Putri charakteryzuje się balijską architekturą i zdobieniami z rzeźbionego kamienia. Obiekt oferuje odkryty basen, siłownię, 2 lokale gastronomiczne oraz bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Z hotelu można w 5 minut dojść na plażę w miasteczku Sanur. Z hotelu Ari Putri można w 5 minut dojechać do różnych sklepów i restauracji w miejscowości Sanur. Obiekt jest oddalony o 10 minut jazdy od pola golfowego Grand Bali oraz o 40 minut jazdy od międzynarodowego lotniska w Denpasarze. Pokoje zostały urządzone w nowoczesnym stylu balijskim. Są one wyposażone w klimatyzację, lodówkę oraz telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów telewizji kablowej. W pokojach znajduje się także łazienka z wanną i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Wyposażenie niektórych pokoi obejmuje ponadto zestaw do parzenia kawy i herbaty. Dostępne są również pokoje z tarasem lub balkonem. W całodobowej recepcji Goście mogą skorzystać z przechowalni bagażu i sejfu. Hotel zapewnia także pomoc w organizacji wycieczek, zakupie biletów i wypożyczeniu samochodu. Po dniu pełnym wrażeń warto zrelaksować się podczas masażu w spa. Hotelowa restauracja serwuje dania kuchni zachodniej i europejskiej. Kawiarnia zaprasza na napoje i lekkie posiłki. Goście mogą korzystać z obsługi pokoju.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Do zagwarantowania rezerwacji konieczne jest wpłacenie depozytu. Po otrzymaniu rezerwacji personel obiektu skontaktuje się z Gośćmi w celu przekazania szczegółowych informacji dotyczących płatności. Płatność za pobyt należy uregulować w momencie zameldowania.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą Rp 150 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Osoby 5 lub więcej lat płacą Rp 200 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, brodzik, wino / szampan, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, zabiegi na włosy, manicure, pedicure, zabiegi na ciało, peeling ciała, udogodnienia spa, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fotel do masażu, basen, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości