Taksu Sanur Hotel
80228 Sanur (Bali), Jalan Sudamala No 26
80228 Sanur (Bali), Jalan Sudamala No 26
Taksu Sanur Hotel dzieli 10 minut spacerem od plaży Mertasari. Jest on otoczony bujną roślinnością i oferuje luksusowe zakwaterowanie w nowoczesnych pokojach i apartamentach, w tym apartamentach typu suite. Na miejscu znajduje się restauracja i odkryty basen. Na terenie całego hotelu Goście mogą bezpłatnie korzystać z WiFi. Spacer na plażę Semawang zajmuje 10 minut, a do portu lotniczego Denpasar dojechać można w 20 minut. Za dodatkową opłatą hotel oferuje transfer lotniskowy. Wszystkie pokoje i apartamenty, w tym apartamenty typu suite, są klimatyzowane, przestronne i jasne. Każdy z nich mieści część wypoczynkową i wyposażony jest w sejf, czajnik elektryczny, minibar oraz telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych. Cena zakwaterowania obejmuje wodę mineralną i zestawy kosmetyków. Doskonałym miejscem na relaks jest taras słoneczny. Pozostałe udogodnienia obejmują usługi konsjerża i codzienną usługę sprzątania. Hotelowa restauracja oferuje szeroki wybór dań kuchni indonezyjskiej i zachodniej.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości IDR 200000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Od dodatkowej osoby zostanie pobrana opłata za śniadanie. Pobyt dzieci poniżej 12. roku życia jest bezpłatny, jeśli śpią one na łóżkach stanowiących standardowe wyposażenie pokoju lub apartamentu. Gościom hotelowym przysługuje 20% zniżki na wszystkie zabiegi spa.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby 4 lub więcej lat płacą Rp 400 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, usługa parkingowego, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, dostęp dla wózków inwalidzkich, mały basen, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, udogodnienia spa, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte