Raja Ampat Sandy Guest House

98482 Saonek, Jalan Jendral Sudirman Jl. Wayag

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Raja Ampat Sandy Guest House, usytuowany w miejscowości Saonek, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, wspólny salon oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Waisai Torang Cinta – 1,3 km. We wszystkich pokojach znajduje się kuchnia, telewizor z dostępem do kanałów kablowych oraz prywatna łazienka. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak wspólna kuchnia. Personel służy także pomocą w wymianie walut. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Jefman, znajduje się 78 km od obiektu Raja Ampat Sandy Guest House.

Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Osoby wiek bez znaczenia płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, wymiana walut, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, lokalizacja przy samej plaży, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, parking w garażu, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, plaża, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości