Bintan Service Apartment
29154 Sebungsungai, Jalan Kota Kapur
29154 Sebungsungai, Jalan Kota Kapur
Oferta obiektu Bintan Service Apartment położonego w miejscowości Sebungsungai obejmuje ogród, bezpłatne WiFi, obsługę pokoju i całodobową recepcję. Oferta apartamentu obejmuje bezpłatny prywatny parking oraz bankomat. W apartamencie zapewniono taras, 2 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i płyta kuchenna, a także 1 łazienkę z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na ogród. W obiekcie działa wypożyczalnia rowerów i wypożyczalnia samochodów. Okolica jest popularna wśród miłośników jazdy na rowerze. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Raja Haji Fisabilillah, znajduje się 52 km od obiektu Bintan Service Apartment. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, rzutki, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, minigolf, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, prywatna plaża, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bilety transportu publicznego, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, plaża, transfer, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, łucznictwo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego