Amanlane Suite Seminyak Managed By Arm Hospitality

80361 Seminyak (Bali), No. 10 Jalan Amanlane

Udogodnienia

Ważne

on-line

4.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Amanlane Suite Seminyak Managed by ARM Hospitality oferuje zakwaterowanie w miejscowości Seminyak. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Petitenget – 4,7 km, Centrum handlowe Kuta Square – 5,3 km. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Niektóre opcje zakwaterowania są klimatyzowane. W wybranych opcjach zapewniono też część wypoczynkową lub jadalnię oraz telewizor z płaskim ekranem. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Targ Kuta Art Market – 5,4 km, Centrum handlowe Bali Mall Galleria – 5,4 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Denpasar Ngurah Rai, znajduje się 7 km od obiektu Amanlane Suite Seminyak Managed by ARM Hospitality.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości IDR 100000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, klimatyzacja, parking na miejscu, prywatny parking, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości