Aria Exclusive Villas & Spa - Chse Certified

80361 Seminyak (Bali), Jl. Cendrawasih - Petitenget

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.2

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Aria Exclusive Villas and Spa oferuje restaurację oraz zakwaterowanie w willach z basenem. Goście mogą też skorzystać z bezpłatnego transferu w obrębie kurortu Seminyak (w zależności od dostępności). Ośrodek Exclusive Villas & Spa jest usytuowany 5 minut jazdy od plaży Petitenget i klubu plażowego Ku De Ta. Zapewnia on bezpłatny transfer do dzielnicy handlowej w miejscowości Seminyak i innych atrakcji w okolicy. Ośrodek dzieli 10 minut spacerem od klubu plażowego Potato Head. Dojazd do międzynarodowego portu lotniczego Denpasar zajmuje 30 minut. Wille są przestronne, a ich wystrój wyróżnia się typowo balijskimi akcentami. Dysponują one nowoczesnymi meblami z ciemnego drewna, w pełni wyposażonym aneksem kuchennym, a także częścią wypoczynkową z odtwarzaczem DVD oaz sofą. Goście mogą skorzystać z masaży lub zabiegów na ciało w zaciszu własnej willi. Personel punktu informacji turystycznej służy pomocą w organizacji całodniowych wycieczek. Podczas pobytu można także wybrać się na przejażdżkę rowerową po okolicy. Dzień warto zakończyć kolacją przy świecach w prywatnej altanie. Od różnych lokali gastronomicznych dzieli ośrodek 10 minut spacerem.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Aria Exclusive Villas & Spa - CHSE Certified o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 9 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby 10 lub więcej lat płacą Rp 770 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia chemiczna, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, masaż, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, codzienne sprzątanie, prywatny parking, basen, całodobowa ochrona, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt