Kamaniiya Petitenget Seminyak

***

80361 Seminyak (Bali), Petitenget No 19 Kerobokan Kelod, Kuta Utara

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Providing free WiFi and an outdoor swimming pool, Kamaniiya Petitenget Seminyak offers accommodation in Seminyak, 1.2 km from Petitenget Temple. This property also houses a restaurant and a fitness centre. Free private parking is available on site. The bright rooms at Kamaniiya Petitenget Seminyak are equipped with air conditioning and a flat-screen TV with cable channels. Every room has a seating area, and some units have a balcony. Every room has a private bathroom with free toiletries. Guests at Kamaniiya Petitenget Seminyak will be able to enjoy activities in and around Seminyak, like cycling. Free shuttle service to the surrounding area is provided. A business centre is at guests' disposal at the hotel. The reception at Kamaniiya Petitenget Seminyak can provide tips on the area. The Seminyak Square Shopping Mall is 1.3 km from the accommodation, while Ku De Ta is 1.6 km from the property. The nearest airport is Ngurah Rai International Airport, 8 km from Kamaniiya Petitenget Seminyak

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Please note that any type of extra bed or crib is upon request and needs to be confirmed by management. Additional fees are not calculated automatically in the total cost and will have to be paid for separately during your stay.

W przypadku rezerwacji więcej niż 7 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 12 lat płacą Rp 300 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, plac zabaw dla dzieci, jazda na rowerze, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer (bezpłatny), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking w garażu, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, brodzik, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wskazówki dla niewidomych wyczuwalne w dotyku, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, fitness, basen dla dzieci, basen, transfer, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości