Villa Rani 3
80361 Seminyak (Bali), Jalan Kayu Aya, Gang Yuh Gading No.8
80361 Seminyak (Bali), Jalan Kayu Aya, Gang Yuh Gading No.8
Obiekt Villa Rani 3 położony jest w dzielnicy Drupadi w miejscowości Seminyak i oferuje odkryty basen, ogród, wspólny salon oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Petitenget Beach – 1 km. Na miejscu zapewniono patio, stół bilardowy, bezpłatny prywatny parking oraz bezpłatne WiFi. W willi zapewniono taras, 2 sypialnie, salon, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, a także 2 łazienki z bidetem i prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na basen. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W willi zapewniono ręczniki i pościel. Obiekt dysponuje sprzętem do grillowania. Na miejscu działa wypożyczalnia rowerów i wypożyczalnia samochodów. W pobliżu obiektu Villa Rani 3 znajdują się liczne atrakcje, takie jak Plaża Seminyak Beach, Plaża Double Six Beach i Świątynia Petitenget. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Denpasar Ngurah Rai, znajduje się 10 km od obiektu Villa Rani 3. Goście mogą skorzystać z bezpłatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Villa Rani 3 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości IDR 2000000 jest wymagany po przyjeździe. Depozyt jest zwracany przy wymeldowaniu pod warunkiem, że nie dokonano żadnych zniszczeń. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą Rp 60 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby 11 lub więcej lat płacą Rp 150 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, obsługa pokoju, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, masaż, bilard, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer lotniskowy (bezpłatny), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, parking w garażu, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, basen, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, dostęp za pomocą kluczy, monitoring wokół obiektu, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego