Ila Homestay
83354 Senaru, Jl.pariwisata Senaru Bayan
83354 Senaru, Jl.pariwisata Senaru Bayan
Obiekt Ila Homestay położony jest w miejscowości Senaru i oferuje bezpłatne WiFi, ogród z tarasem oraz widok na góry. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Sindang Gila Waterfall – 1,1 km, Tiu Kelep Waterfall – 2,2 km. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Umar Maya Waterfall – 20 km, Telaga Madu Waterfall – 22 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Lombok, znajduje się 110 km od obiektu Ila Homestay. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Ila Homestay o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, piesze wycieczki, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miejsce na ognisko, transfer, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu