Rinjani Lodge

83354 Senaru, Jalan Periwisata Senaru Bayan

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Rinjani Lodge usytuowany jest 1 km od Parku Narodowego Rinjani i tradycyjnej wioski ludu Sasak w Dusun Senari. Oferuje on zakwaterowanie w komfortowo urządzonych pokojach z tarasem z widokiem na góry i okoliczną zieleń. Na miejscu znajduje się restauracja oraz odkryty basen. Na terenie całego obiektu można bezpłatnie korzystać z WiFi. Pokoje są klimatyzowane i wyposażone w biurko, sejf oraz telewizor z płaskim ekranem z odtwarzaczem DVD i dostępem do kanałów satelitarnych. Do dyspozycji Gości jest również lodówka oraz czajnik elektryczny. W każdej półotwartej łazience znajduje się wanna, ręczniki i bezpłatny zestaw kosmetyków. Obiekt oddalony jest o 20 minut spacerem od wodospadu Sindang Gila i 40 minut spacerem od wodospadów Tiu Kelep. Odległość do portu lotniczego Lombok wynosi 120 km, a do portu w Bangsal – 60 km. Podczas pobytu Goście mogą delektować się śniadaniem w pokoju, skorzystać z usługi pralni i przechowalni bagażu. Personel służy także pomocą przy organizacji transferu lotniskowego, pieszych wycieczek i transferu po okolicy. Restauracja w obiekcie Rinjani Lodge zaprasza na dania kuchni zachodniej i indonezyjskiej.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Rinjani Lodge o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Obiekt oferuje bezpłatne WiFi, lecz ze względu na jego lokalizację Internet może działać wolno lub czasami być niedostępny. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 2 do lat 11 płacą Rp 200 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Osoby 12 lub więcej lat płacą Rp 300 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, piesze wycieczki, obiady na wynos, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, basen bez krawędzi, basen z widokiem, brodzik, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, basen, transfer, piesze wycieczki, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości