Oyo Life 92954 Shanti Kost
81116 Singaraja (West Java), 81116, Jl. Laksamana Gg. Vila Gading 2 No.9, Baktiseraga, Kec. Buleleng, Kabupaten Buleleng, Bali 81119, Bali
81116 Singaraja (West Java), 81116, Jl. Laksamana Gg. Vila Gading 2 No.9, Baktiseraga, Kec. Buleleng, Kabupaten Buleleng, Bali 81119, Bali
2-gwiazdkowy obiekt OYO Life 92954 Shanti Kost znajduje się w miejscowości Singaraja. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Lingga Beach – 500 m, Plaża Skip Beach – 700 m. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Miejscowość Kintamani ( 48 km). Na miejscu zapewniono bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Batu Sungu Beach – 1,3 km. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono współdzieloną łazienkę i pościel. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Denpasar Ngurah Rai, znajduje się 91 km od obiektu OYO Life 92954 Shanti Kost.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt