Wakagangga

82151 Tabanan, Desa Sudimara, Kecamatan Tabanan - Bali

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt WakaGangga oferuje zakwaterowanie w luksusowym nadmorskim kurorcie z barem, restauracją i spa. W wolnych chwilach Goście mogą orzeźwić się w odkrytym basenie. Na terenie całego obiektu można bezpłatnie korzystać z WiFi. Każda przestronna willa oferuje taras. Wszystkie wille dysponują drewnianymi podłogami i wyposażone są w czajnik elektryczny, stację dokującą do iPoda oraz telewizor z płaskim ekranem i odtwarzaczem DVD. W każdej willi mieści się łazienka z wanną, prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Wybrane wille dysponują prywatnym basenem. Z obiektu można w ciągu 30 minut dojechać do świątyni Tanah Lot, w ciągu 45 minut – do lasu Alas Kedaton Monkey Forest, a w ciągu 90 minut – do portu lotniczego Denpasar. Personel obiektu służy pomocą przy organizacji transferu lotniskowego, usług pralni i lokalnych przejazdów. Na miejscu można również zorganizować jednodniowe wycieczki. Miejscowa restauracja oferuje różnorodne dania kuchni międzynarodowej.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu WakaGangga o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby 4 lub więcej lat płacą Rp 630 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), zespół animatorów, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, lokalizacja przy samej plaży, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, zabawki do wody, posiłki dla dzieci, parking w garażu, dostęp dla wózków inwalidzkich, basen z widokiem, brodzik, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na piknik, udogodnienia spa, basen, plaża, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu