Bayu Hill 2 Star

**

24552 Takengon., Jl. Lebe Kader No.398b, Mongal, Kabupaten Aceh Tengah, Aceh, Indonesia Jl. Lebe Kader No.398b, Mongal, Kabupaten Aceh Tengah, Aceh, Indonesia

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

2-gwiazdkowy obiekt BAYU HILL 2 STAR położony jest w miejscowości Takengon. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, salon fryzjerski oraz centrum fitness. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w biurko i telewizor z płaskim ekranem. We wszystkich pokojach w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z okien roztacza się widok na miasto. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w szafę. Codziennie serwowane jest śniadanie w formie bufetu, à la carte lub halal. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i indonezyjskim, służy pomocą przez cały dzień. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Lhoksumawe, znajduje się 93 km od obiektu BAYU HILL 2 STAR.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, centrum fitness, centrum biznesowe, pralnia, fryzjer / salon piękności, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, usługa parkingowego, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, owoce, fitness, transfer, całodobowa ochrona, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości