Grand Hatika Hotel

****

33411 Tanjung Pandan, Jalan Kemuning A.16

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Located in front of Tanjung Pendam Beach, Grand Hatika Hotel offers air-conditioned rooms and a restaurant serving Indonesia and Belitung specialities. Free Wi-Fi is available in public areas. Featuring tiled or wooden flooring, rooms come equipped with an LCD TV with satellite channels, minibar and tea/coffee making facilities. The en suite bathroom comes with a shower. Select rooms offer sea views. The friendly and attentive staff at the 24-hour front desk can assist guests with safety deposit box, room service, and bicycle rental. Free private on-site parking and daily housekeeping are also provided. It is a 20-minute drive to Rumah Panggung, a traditional house. Tanjung Tinggi Beach is a 30-minute drive away. A 45-minute drive leads to H.A.S. Hanandjoeddin Airport.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 1 roku. Dzieci od 1 roku do lat 4 płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 5 do lat 10 płacą Rp 90 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 11 do lat 17 płacą Rp 125 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby 5 lub więcej lat płacą Rp 295 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 1 rok.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, pokój gier, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, plac zabaw dla dzieci, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, klub dla dzieci, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, brodzik, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, udogodnienia spa, fitness, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt