Oyo 92750 Motel Langko

**

83112 Tanjungkarang, 01, Jl. Langko, Pejeruk, Kec. Ampenan, Kota Mataram, Nusa Tenggara Bar., Lombok

Udogodnienia

Ważne

on-line

1.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

2-gwiazdkowy obiekt OYO 92750 Motel Langko znajduje się w miejscowości Tanjungkarang. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Pantai Ampenan – 2,2 km, Port Bangsal – 28 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Teluk Kodek Harbour ( 30 km), Jeruk Manis Waterfall ( 47 km), Islamic Center Lombok ( 1,8 km). Na miejscu zapewniono bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Narmada Park – 13 km. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w biurko i telewizor. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i indonezyjskim, służy pomocą przez cały dzień. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Meru Temple – 5,1 km, Malimbu Hill – 6,3 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Lombok, znajduje się 33 km od obiektu OYO 92750 Motel Langko.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt