Oyo Life 92846 Kost Putra Griya Eka
83215 Tanjungkarang, 16, Jalan Lingk. Irigasi, Lingk. Irigasi, Kel. Kekalik Jaya, Btn Kekalik, Mataram, Kec. Ampenan, Nusa Tenggara Barat, Indonesia, Lombok
83215 Tanjungkarang, 16, Jalan Lingk. Irigasi, Lingk. Irigasi, Kel. Kekalik Jaya, Btn Kekalik, Mataram, Kec. Ampenan, Nusa Tenggara Barat, Indonesia, Lombok
Obiekt OYO Life 92846 Kost Putra Griya Eka położony jest w miejscowości Tanjungkarang i zapewnia bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach oraz widok na miasto. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Port Bangsal ( 30 km), Narmada Park ( 15 km), Teluk Kodek Harbour ( 32 km). Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Pantai Ampenan – 2,8 km. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono biurko. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jeruk Manis Waterfall – 48 km, Islamic Center Lombok – 3,4 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Lombok, znajduje się 33 km od obiektu OYO Life 92846 Kost Putra Griya Eka.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt