Spot On 92420 Kos Agi Mataram
83115 Tanjungkarang, 01, Gang Manggis, Lingk. Batu Dawa, Kel. Tanjung Karang, Mataram, Kec. Sekarbela, Nusa Tenggara Barat, Indonesia, Lombok
83115 Tanjungkarang, 01, Gang Manggis, Lingk. Batu Dawa, Kel. Tanjung Karang, Mataram, Kec. Sekarbela, Nusa Tenggara Barat, Indonesia, Lombok
2-gwiazdkowy obiekt SPOT ON 92420 Kos Agi Mataram znajduje się w miejscowości Tanjungkarang. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Port Bangsal – 31 km, Narmada Park – 16 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Jeruk Manis Waterfall ( 48 km), Islamic Center Lombok ( 5,2 km), Meru Temple ( 6,7 km). Na miejscu zapewniono bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Teluk Kodek Harbour – 33 km. Prywatna łazienka wyposażona jest w prysznic. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Malimbu Hill – 8,1 km, Makam Batu Layar – 11 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Lombok, znajduje się 30 km od obiektu SPOT ON 92420 Kos Agi Mataram.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt