Aston Tanjung Pinang Hotel & Conference Center
29125 Tanjungpinang, Jl. Adisucipto Km 11
29125 Tanjungpinang, Jl. Adisucipto Km 11
Obiekt ASTON Tanjung Pinang Hotel & Conference Center oferuje hotspoty z bezpłatnym WiFi, nowoczesne, klimatyzowane pokoje oraz serwowane codziennie śniadanie. Hotel zlokalizowany jest zaledwie 3 minuty jazdy od lotniska Tanjungpinang. Pokoje zostały urządzone w neutralnych odcieniach i wyposażone w klasyczne drewniane meble oraz telewizor z dostępem do kanałów kablowych. W pokojach do dyspozycji Gości jest minibar, zestaw do parzenia kawy i herbaty oraz prysznic. Obiekt dysponuje centrum biznesowym i zapewnia usługi konsjerża. Do dyspozycji Gości jest ponadto czynna przez całą dobę recepcja, usługi pralni oraz bezpłatny parking. Ofertę obiektu uzupełnia centrum fitness, bar i punkt z pizzą przy basenie oraz usługi masażu (na życzenie). W lokalu Verbena Café serwowane są indonezyjskie specjały oraz obfite śniadania w formie bufetu. Posiłkami można delektować się w zaciszu swojego pokoju. Hotel Aston Tanjung Pinang położony jest 20 minut jazdy od centrum handlowego Bintan Indah Mall oraz 40 minut jazdy od plaży Trikora.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu ASTON Tanjung Pinang Hotel & Conference Center o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 6 do lat 12 płacą Rp 80 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą Rp 300 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, masaż, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, usługi konsjerża, transfer lotniskowy (bezpłatny), klub dla dzieci, parking na miejscu, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, basen, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości