Madu Tiga Beach & Resort
29123 Tanjungpinang, Jl. Trikora, Desa Malang Rapat, Kabupaten Bintan, Kepulauan Riau
29123 Tanjungpinang, Jl. Trikora, Desa Malang Rapat, Kabupaten Bintan, Kepulauan Riau
Oferta obiektu Madu Tiga Beach & Resort położonego w miejscowości Tanjungpinang obejmuje odkryty basen, taras, bar oraz bezpłatne WiFi. Na miejscu zapewniono klub karaoke oraz obsługę pokoju. Okolica jest popularna wśród miłośników jazdy na rowerze. W obiekcie działa wypożyczalnia samochodów. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Raja Haji Fisabilillah, znajduje się 41 km od obiektu Madu Tiga Beach & Resort. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 1 roku.
Osoby 6 lub więcej lat płacą Rp 350 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 1 rok.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, karaoke, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, nurkowanie, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, wieczorne rozrywki, parking na miejscu, posiłki dla dzieci, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, wycieczki rowerowe, happy hour, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt