Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt 11 on Kajeng jest położony w samym sercu miasta Ubud i oferuje luksusowe opcje zakwaterowania z bezpłatnym WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. Obiekt znajduje się kilka kroków od malowniczych pól ryżowych Juwuk Manis i tętniącej życiem centralnej dzielnicy miasta Ubud. Wille są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, sejf, biurko, minibar oraz klimatyzację. Ich wnętrza zdobią elementy w stylu tradycyjnym i vintage. Wille typu premier i deluxe sunset dysponują częścią wypoczynkową, tarasem i basenem oraz są wyposażone w stół. Codziennie rano na tarasie jest serwowane śniadanie do wyboru z karty, które obejmuje między innymi przysmaki kuchni zachodniej i azjatyckiej. Dostępne jest także śniadanie kontynentalne, które obejmuje świeże soki sezonowe i balijską kawę. Personel czynnej przez całą dobę recepcji służy pomocą w wypożyczeniu samochodu, zamówieniu transferu lotniskowego, korzystaniu ze spa, przechowalni bagażu oraz pralni, planowaniu kolacji, a także w organizacji wycieczek. Obiekt 11 on Kajeng jest oddalony o kilka minut spacerem od pałacu i targu sztuki w Ubud oraz o 1,9 km od Małpiego Lasu. Od lotniska Denpasar obiekt dzieli 28 km.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu 11 on Kajeng o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, masaż, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, bilety transportu publicznego, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, depilacja woskiem, zabiegi na włosy, manicure, pedicure, strzyżenie, koloryzacja włosów, układanie włosów, zabiegi na ciało, peeling ciała, body wrapping, udogodnienia spa, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, zajęcia jogi, basen, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt