Black Penny Villas Ubud
80571 Ubud (Bali), Jl. Raya Kedewatan
80571 Ubud (Bali), Jl. Raya Kedewatan
Featuring a restaurant, Black Penny Villas Ubud is nestled within lush tropical greenery. Boasting a private pool in certain units, the property offers rooms with free WiFi in all areas. Ayung River is a 5-minute walk down the valley. Black Penny Villas Ubud is a 10-minute drive from Monkey Forest and central Ubud. It takes 45 minutes by car to reach the property from Ngurah Rai International Airport. Fitted with wooden interiors and thatched roofs, spacious air-conditioned rooms come with a personal safe, an electric kettle and a Smart TV with Netflix, Disney+, Spotify. Guests can relax on the private terrace while enjoying pool or river views. En suite bathrooms each provide free toiletries, bath and shower facilities. A 24-hour front desk, car rental and laundry service are among the on-site conveniences. Airport transfers can also be arranged by staff. The restaurant serves a spread of international favourites, seafood dishes and local cuisine. In-room dining is possible through room service.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 2 lat.
Dzieci od lat 2 do lat 4 płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci od lat 2 do lat 12 płacą Rp 700 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 2 lat.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, usługa parkingowego, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, kajakarstwo, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, kąpiele termalne / gorące źródła, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, wieczorne rozrywki, tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, udogodnienia spa, masaż stóp, masaż całego ciała, basen, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości