Capella Ubud, Bali

80561 Ubud (Bali), Jl. Raya Dalem, Banjar Triwangsa Desa Keliki, Kecamatan Tegallalang

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Capella Ubud, Bali oferuje luksusowe zakwaterowanie w namiotach usytuowanych pośród dziewiczej natury. Na miejscu dostępne są otoczone bujną zielenią baseny ze słoną wodą, a także duże tarasy na świeżym powietrzu, które zapewniają zarówno znakomite warunki do opalania, jak i wspaniałe widoki na otaczające pola oraz las deszczowy. Od centrum miasta Gości dzielić będzie zaledwie 7 km. Restauracja na miejscu zaprasza na wyśmienite dania kuchni balijskiej oraz międzynarodowej. W całym budynku można bezpłatnie korzystać z WiFi. Namioty i domki charakteryzują się eklektycznym, utrzymanym w balijskim stylu wystrojem, którego dopełniają antyki oraz dzieła sztuki. Wszystkie zapewniają takie nowoczesne udogodnienia, jak klimatyzator, wentylator, osobisty sejf czy czajnik elektryczny. Każdy zapewnia obszerną część wypoczynkową i mieści łazienkę z zestawem luksusowych kosmetyków, suszarką do włosów oraz kapciami. Lokale Mads Lange i Api Jiwa zapraszają na pyszne azjatyckie potrawy. Miłośnicy obozowych przekąsek i nostalgicznych filmów mogą miło spędzić czas w lokalu Camp Fire. Restauracje oferują dania wegańskie i bezglutenowe. Codziennie na miejscu serwowane jest śniadanie do wyboru z karty. Okolica stwarza dogodne warunki dla miłośników turystyki rowerowej. Na miejscu można bezpłatnie wypożyczyć rowery. Personel recepcji służy pomocą przez całą dobę i chętnie udziela informacji na temat okolicy oraz wyspy. Od zwanej Jaskinią Słonia świątyni Goa Gajah obiekt oddalony jest o 9 km, a od restauracji Naughty Nuri's Warung & Grill – o 5 km. Międzynarodowe lotnisko Denpasar znajduje się w odległości 35 km.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Capella Ubud, Bali o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 4 do lat 11 płacą Rp 1 420 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci do 11 lat płacą Rp 1 420 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Osoby 12 lub więcej lat płacą Rp 2 502 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), transfer (dodatkowa opłata), wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, basen ze słoną wodą, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, leżaki lub krzesełka plażowe, płotek wokół basenu, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fotel do masażu, fitness, zajęcia jogi, zajęcia fitness, trener personalny, szatnia / przebieralnia, basen, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości