Furamaxclusive Resort & Villas, Ubud

80571 Ubud (Bali), Banjar Bindu, Mambal, Jln Raya Mambal

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Surrounded by padi fields, FuramaXclusive offers stylish villas with a spa therapy area, free Wi-Fi and butler service. It also has a spa, outdoor swimming pool and a restaurant. Free shuttle to central Ubud is available. Villas are a blend of modern and Asian design. Lagoon Pool Villas feature an outdoor dip pool and the Family Pool Villa has 2 floors and a private swimming pool. The spa therapy area allows for in-villa massage treatments. Guests can enjoy cultural programmes, such as Balinese Dance Classes and make arrangements for tours. FuramaXclusive Resort & Villas, Ubud also provides bicycle rentals, a DVD library and free parking. Padi Restaurant features a panoramic view of padi fields and serves western and Asian dishes. In-villa dining is available. Lagoon Pool Bar and Bar & Bistro Suling offers light snacks and drinks. For convenience, FuramaXclusive Resort & Villas, Ubud offers a free shuttle service to Ubud Market, which is a 20-minute drive away. Jenggala Temple is located just a 5-minute walk outside of FuramaXclusive and Ngurah Rai International Airport is a 1-hour drive away.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu FuramaXclusive Resort & Villas, Ubud o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 11 lat płacą Rp 600 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby 12 lub więcej lat płacą Rp 650 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, manicure, pedicure, zabiegi na ciało, peeling ciała, body wrapping, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, fotel do masażu, zajęcia jogi, basen, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, lekcje gotowania, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości