Villa Kelusa

80571 Ubud (Bali), Kelusa Village

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Set amidst lush natural greenery, Villa Kelusa boasts an outdoor pool lined with sun loungers. It offers the convenience of free Wi-Fi access throughout the property and free return airport transfers. Free shuttle service is provided to and from Ubud Central, a 15-minute drive from Villa Kelusa. The villa is a 10-minute drive from Elephant Safari Park and a 2-hour drive from Ngurah Rai International Airport. The villa is tastefully appointed with a semi open kitchen, living and dining area overlooking the pool and greenery. A TV is available in the living room and main bedroom, while a personal safe and a private bathroom are included in all rooms. Breakfast is served daily in the villa’s dining area. Laundry and car rental services are offered at a charge. Free activities such as trekking and cycling are provided.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Villa Kelusa o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. The property requires a deposit to secure the booking. Staff will contact guests directly through e-mail or phone with payment instructions.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 6 do lat 17 płacą Rp 585 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby wiek bez znaczenia płacą Rp 585 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, nurkowanie, jazda konna, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer (bezpłatny), transfer lotniskowy (bezpłatny), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, miejsce na piknik, pakiet spa / wellness, zajęcia jogi, basen, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, całodobowa ochrona, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości