Renaissance Bali Uluwatu Resort & Spa
80361 Uluwatu, Jalan Pantai Balangan 1 No 1
80361 Uluwatu, Jalan Pantai Balangan 1 No 1
Pięciogwiazdkowy obiekt Renaissance Bali Uluwatu Resort & Spa zlokalizowany jest w miejscowości Uluwatu i dysponuje odkrytym basenem oraz centrum fitness. Wszystkie pokoje są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych. Znajduje się w nich także łazienka. Świątynia Uluwatu oddalona jest od obiektu o 10.5 km, a plaża Padang Padang – o 8.9 km. Hotelowe pokoje wyposażone są w biurko. Wszystkie pokoje są klimatyzowane, a niektóre z nich oferują również taras. Do dyspozycji Gości jest minibar. Codziennie rano podawane jest śniadanie w formie bufetu. Restauracja w ośrodku zaprasza na dania kuchni azjatyckiej. Cztery razy w tygodniu w ośrodku organizowane są imprezy o zachodzie słońca z udziałem barmanów, którzy przygotowują dla Gości wyjątkowe drinki. Goście mogą również relaksować się w klubie plażowym Roosterfish na plaży Pandawa, dokąd obiekt zapewnia transfer busem (podróż trwa 15 minut). W obiekcie Renaissance Bali Uluwatu Resort & Spa pracują miejscowi eksperci, którzy z przyjemnością udzielą informacji na temat rozmaitych atrakcji i lokalnych rozrywek. Obiekt oddalony jest o 7,6 km od plaży Dreamland oraz o 3,6 km od parku GWK. Odległość od międzynarodowego lotniska Denpasar wynosi 8 km.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W momencie zameldowania należy okazać ważny dowód tożsamości ze zdjęciem i kartę kredytową, której użyto do dokonania rezerwacji. W przeciwnym razie personel może odmówić zameldowania lub poprosić o uiszczenie pełnej należności w innej formie. Dodatkowe łóżka można wstawić wyłącznie do apartamentów typu suite. Apartament rodzinny typu loft suite wyposażony jest w maksymalnie 2 dodatkowe łóżka. Do willi prezydenckiej można wstawić maksymalnie 3 dodatkowe łóżka.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 2 lub więcej lat płacą Rp 726 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, windsurfing, kajakarstwo, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, klub dla dzieci, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zabawki do wody, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, basen bez krawędzi, basen z widokiem, bar przy basenie, brodzik, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wskazówki dla niewidomych wyczuwalne w dotyku, wózki dziecięce, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, zabiegi na włosy, manicure, pedicure, strzyżenie, układanie włosów, zabiegi na ciało, peeling ciała, body wrapping, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, zajęcia jogi, zajęcia fitness, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, transfer, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości