Swiss-belresort Pecatu
80361 Uluwatu, Jl. Pecatu Indah Resort Block G2,kuta Selatan
80361 Uluwatu, Jl. Pecatu Indah Resort Block G2,kuta Selatan
Obiekt Swiss-Belresort Pecatu znajduje się w miejscowości Uluwatu, 5 km od świątyni Uluwatu. Na miejscu do dyspozycji Gości jest odkryty basen. Z okien roztacza się widok na ogród. W centrum spa można zrelaksować się podczas masażu. Korzystanie z WiFi jest bezpłatne w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pokoje w obiekcie Swiss-Belresort Pecatu wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem i klimatyzację. Obejmują one część wypoczynkową i łazienkę z prysznicem. Dla Gości przygotowano także kapcie i bezpłatny zestaw kosmetyków. Recepcja czynna jest przez całą dobę. Na miejscu działa punkt informacji turystycznej i kilka sklepów. Do dyspozycji Gości jest konsjerż. W lokalu Swiss Cafe serwowane są dania kuchni międzynarodowej. Goście mogą także wypić drinka w barze przy basenie. Hotel oferuje również bezpłatny transfer do okolicznych atrakcji, wypożyczalnię rowerów i transfer lotniskowy za dodatkową opłatą. Plaża Dreamland oddalona jest od obiektu Swiss-Belresort Pecatu o 2,1 km, a plaża Padang Padang – o 3,1 km. Najbliższym lotniskiem jest międzynarodowy port lotniczy Denpasar położony 8 km od obiektu Swiss-Belresort Pecatu.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Swiss-Belresort Pecatu o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. All Overseas guests that come to Bali and stayed at one of Swiss-Bel International property must go through the mandatory quarantine program as per the government regulation.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 6 do lat 12 płacą Rp 60 500 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, usługa parkingowego, spa i centrum odnowy biologicznej, tenis stołowy, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, transfer (bezpłatny), transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, posiłki dla dzieci, bar przy basenie, wino / szampan, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, udogodnienia spa, fitness, basen, transfer, happy hour, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości