Marind Dive Eco Resort
93793 Waha, Jl. Rabat Desa Kollo Soha
93793 Waha, Jl. Rabat Desa Kollo Soha
Oferta obiektu Marind Dive Eco Resort położonego w miejscowości Waha obejmuje ogród, wspólny salon, bar oraz bezpłatne WiFi. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz restaurację. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono biurko, pościel oraz taras z widokiem na ogród. We wszystkich pokojach w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z okien roztacza się również widok na morze. Pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i szafę. Codziennie serwowane jest śniadanie kontynentalne, azjatyckie i halal. W obiekcie Goście mogą grać w bilard. Na miejscu działa także wypożyczalnia samochodów.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 5 lub więcej lat płacą Rp 500 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, bilard, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, nurkowanie, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, plaża, transfer, dostęp za pomocą kluczy, gaśnice, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości